Saturday 21 January 2012

Sekapur Sireh...


  Assalammualaikum dan salam 1Malaysia. Dengan rendah diri , Yuz mengucapkan syukur kepada Allah S.W.T.  kerana dengan limpah kurnianya maka dapat Yuz melakukan kata-kata pembuka bicara di dalam Blog LanangSuci ini.
  Yuz ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih  kepada semua rakan-rakan yang banyak bemberikan dorongan dan sokongan dalam menerbitkan Blog LanagSuci.
  Untuk makluman Blog LanangSuci lebih menjurus kepada dunia lelaki yang penuh dengan cabaran millennium moden dalam mencari jati diri dan kehidupan yang lebih sempurna dalam semua segi, kewangan, perhubungan, pekerjaan, dan apa juga yang berkaitan. Blog LanangSuci juga akan mengupas mengenai masalah-masalah yang berkaitan tentang lelaki dan fakta-fakta menarik tentang lelaki yang perlu diketahui oleh kaum hawa…

  Akhir bicara, Yuz amat berharap semoga Blog LanagSuci akan berjaya memberikan satu persembahan yang menarik untuk semua pengunjung yang melawati Blog ini dan dapat memberikan pandangan yang boleh menambah baik kan blog LanangSuci.

 Sekian , terima kasih. 

No comments:

Post a Comment